الجمعة، 6 أغسطس 2010

رمضان كريم - كل عام و أنتم بخير



للمزيد من الكاريكاتير عن شهر رمضان تفضلوا زيارة مدونة "ابن نكتة "
 "ابن نكتة: "كاريكاتير رمضان""

هناك 19 تعليقًا:

  1. روووعة ..

    أكيد حزورها ..

    (* كل سنة وانت طيب يأستاذ بلوجاتي *)

    ردحذف
  2. متشكر ليكي

    و رمضان بالخير عليكي و على الأسرة يا رب

    ردحذف
  3. عايزاك تقولي .. ازاي نعلق؟

    دورت على مكان للتعليق
    وماعرفتش !!

    ردحذف
  4. انا كنت قافل التعليقات هناك

    لكن فتحتها عشان خاطرك

    دلوقتي ممكن تعلقي

    ردحذف
  5. رمضان مبارك عليكم و عليك يا استاذ بلوجاتي ..^^
    اللهم اغر لنا و ارحمنا و اعفو عنا في هذا الشهر يارب ^^
    مبروووك عليكم رمضان( لجميع زوار المدونه)..

    موناليزا..

    ردحذف
  6. رمضان كريم عليك
    ياموني ..

    ردحذف
  7. و عليكي يا حبيبتي ..
    انتي فينك ..
    وحشتيني يا قمر ...

    ردحذف
  8. أنا عملت مدونة ..
    ودلوقتي بس نزلت موضوع فيها ..
    أدخل واديني رأيك ؟

    ردحذف
  9. انا كتبت فيها يامشمشه بس معرفتش فين الغلط يعني ...

    كتبت حاجه عامله زي المعلقه هههههههههههه و بالاخير يكون المكان غلط *_^

    حنعمل ايه .. معرفش والله يا قمر هههههههه

    موناليزا...

    ردحذف
  10. لا ياقمر ..مش معلقة

    اي كلمة تشوفيها في الصفحة
    مكتوب عليها ( تعليقات )
    اضغطي عليه ..

    ردحذف
  11. كل سنة وانت طيب يابلوجاتي أنا متابعة من زمان بس مكنتش بعلق انشالله تكون ظروفك الصعبة انتهت أنا كنت بدعيلك وعايزةأشكرك على مجهودك أنا برجي عقرب ولما قرأت عن برجي عندك عيطت من كتر مالكلام كان صح كأنك كنت جوايا تحياتي لموناليزا والرااائعة الأيادي الندية اللي نصايحها ذهب ...ريما

    ردحذف
  12. وأنتي طيبة ياريما ..
    مري عندي المدونة أنا منزلة موضوعين
    للبنات .. شاركينا فيهم .

    ردحذف
  13. الأخت ريما

    اهلا بيكي - الحمد لله انتي بقيتي تعلقي في اماكن كتيرة دلوقتي من المدونة

    متشكر جدا على الدعاء - فيه أمور الحمد لله اتحسنت - و فيه امور أخرى لسة

    تحياتي

    ردحذف
  14. الأيادي الندية أنا دخلت المدونة والموضوعين روعة بس لما كتبت التعليق مش راضي يطلع ممكن تديني فكرةازاي أعلق...ريما

    ردحذف
  15. شوفي ياقمر نهاية كل موضوع
    حتلاقي كلمة ( تعليقات )
    ادخلي اكتبي الي عايزاه ووجهة نظرك
    واي افكار جديدة عندك
    او اسئلة وبعد ماتخلصي اضغطي على
    نشر انا حشوفها بعدين..
    هو نفس نظام التعليق عند الاستاذ بلوجاتي .
    لو معرفتيش ارجعي كلميني .

    ردحذف
  16. الأيادي الندية أكد كرهتيني من كتر ما طلعت عينك ههههههاي أعتقد ان السبب في ان تعليقاتي مطلعتش في مدونتك انو لازم يكون عندي google accountوأنا بختار غير معرف أو مجهول لما بعلق عند بلوجاتي والoption ده مش عندك المهم بالنسبة لموضوع سبب وقوع البنات في فخ العلاقات الطويلة أنا بشوف ان السبب الأساسي هو ان البنت مبتبقاش عارفة هي عايزة ايه من العلاقه أنا فاهمة انها عايزة الارتباط في النهاية بس لازم تحط النقط عالحروف من الأول وتعرف هي عايزة ايه تاني سبب هو الأمل أيوه الأمل ان بكرا هيبقى أحسن وان الظروف هتتغيروتصحى البنت بعديهابكم سنة تلاقي انها ضيعت وقتها على واحد ميستهلش دقيقة من عمرها صحيح التفاؤل حلو بس معليش ده اسمه عبط ...ريما

    ردحذف
  17. أستاذ بلوجاتي بما انك موسوعة ماشاءالله عايزة حضرتك تكتب في موضوع أنواع الناس الثلاثة اللي هي بصري وسمعي وحسي يعني أنا مثلا بصرية وأختي سمعية وصاحبتي حسية طبعا انت تعرف انت من أي نوع بعد ما تعملtest أسئلة وتختار الجواب اللي يناسبك وده بيساعدك تتعامل مع كل نوع حسب طبيعته...ريما

    ردحذف
  18. مافيش امكانية ياريما ..
    انك تدخلي بأسمك الجميل ده بدل (غير معرف)
    أهه ماشالله بدأت المواضيع الحلوة تطلع منك ، حكون مبسوطة جدا لو انثى عقرب علقت
    معانا ..

    ردحذف
  19. الأخت ريما

    معلش انا عارف انك مكسلة تعملي اكونت او مكسلة تدخلي على الاكونت كل شوية

    انا مبحثتش في موضع الحسي و البصري و السمعي و و مش عارف هيكون ايه فايدته
    لكن انا اعتقد اني انا بصري
    و لو عندك معلومات او ملحوظات في الموضوع دة ياريت تفيدينا بيها

    تحياتي

    ردحذف

لا تنسى ترك اسمك - ليسهل عملية الرد